troget justin bieber-fan.

jag vet inte riktigt vad jag tycker om att bo nära skolan längre.
hela det här med att cykla hem en dag då alla klasser verkar vara påväg från röda huset är ingen hit.
detta skulle inte vara något problem om jag skulle vart lite mer bad ass.
men det är jag nu inte.
jag var bad ass, för några år sen.
ställde cykeln utanför min lägenhet.
den blev stulen.
dock fick jag tillbaka den.
efter det stog den i källaren tills för några månader sen.
det tog en vecka innan mitt hjul var 90° snett.
det är inte smart att vara bad ass kan jag tala om.
på grund av detta, måste jag nu cykla på vägen mellan skolan och röda.
när detta inträffar har alltid el/energi sin promenad på denna väg.
alltid.
det är inte kul kan jag säga.
ni förstår, på min skola är det bara konstiga klasser jag inte tycker om.
därav min irritation över att bo nära skolan.
.
annars är jag lite störd över att 999 ligger precis före justin biebers boyfriend på min playlist.
lite olika musikstilar om man säger så.
.
(och en update om min nyckel.
kan glatt meddela att det är min nya nyckel som är 747.
tur för min lägenhetsförening. en sak som är säker.)
.
swag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh jaha var det din nyckel. fan vad nice att bo i lägenhet och ha en sådan nyckel :D tur för dom haha ja :D och vilken fin bild på dig, gillar din tröja!

2012-03-29 @ 19:33:05
URL: http://kentspoke.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; jaa <3

haaha jaa hur kan man bli så glad över tre siffror haha :D

ja den är grym. jag har en grå Star wars tröja, från killavdelningen haha :D

2012-03-29 @ 19:52:10
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0