sommar, bloggar och allt däremellan.

jag känner för ett random blogginlägg.
och då ska ni fan få det också.
.
vi börjar med att jag är jävligt sugen på sommar just nu.
att kunna vara ute sent och kunna ta sig hem utan att frysa.
så mycket.
visst för att jag snart kan, och ska, åka bil vart jag än vill ta mig.
men det är inte samma känsla som att åka hem på cykeln,
i shorts fast man visste redan innan man åkte hemifrån att det skulle bli kallt.
104 dagar kvar till sommarlov.
kanske ska fixa en nedräkning.
sofie kirrart.
.
sedan skulle jag också vilja känna någon i sthlm som jag kan umgås med.
jag har ju mina kusiner i all ära, men att göra stan med 5-åringar är väl ingen direkt hit.
dessvärre är det väl inget jag kan göra så mycket åt då jag fortfarande bor i k tha holm.
dryg stad. geddit?
.
jag vill till LA.
planera mitt sommarlov.
ta körkort.
lyssna på sommarlåtar
min huvudvärk försvinner när jag lyssnar på musik,
gärna något med lite drag i.
inga balader här inte.
yes, jag har fått det bekräftat att jag är konstig.
inget ni behöver påpeka.
och grilla, sola, bada, vara ute, klä mig snyggt.
ta kort på allt och dokumentera varje vaken sekund.
vända på dygnet och tjäna pengar.
fan, jag skulle passa på ett nattjobb.
.
vänner, sophie, sommar, katrineholm. när det är som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0