dag två, LONDON.

vi började dagen med lite one direction-shopping och tunnebaneåkning.
.
sen bar det av mot arnos grove och milkshake city!
.
väl på bussen tyckte jag att jag kände igen detta hus.
klart som fan hade jag rätt, det är här killarna i 1D bor!
SHIT POMMES FRITES.
.
vi fortsatte vår resa mot MC och väl där var vi ju tvungna att ta 1D-shaken, trogna fans som vi är. kitkat till det också.
hon som stod i kassan hade träffat boysen mååånga gånger. redan där kände jag hur jag vill gråta lite grann, ehe.
.
lite av en favoritstation där borta i London. nice.
.
kvällen, redo och förjävla taggade på Nando's.
well, helt klart värt det. så gott!!!!
.
Nando's baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0