vi glider med stil

jag trivs så bra, så bra på mitt jobb.
jovars, det är värt att nämna igen.
min handledare är skönaste ever,
dessutom jobbar han bara halva veckan
vilket betyder att jag och alexandra får klara oss själva resterande tid.
känslan på det alltså! inga sommarjobbssärbehandling här, inte.

jag kan inte heller klaga på vad vi får göra,
bilhäng, miniroadtrips och målning i solen kan jag leva med.
dessutom ska vi få en egen bil, bara för oss.

hoppas ni enjoyar mitt skryt lika mycket som jag gör.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahaha det verkar ju bra jobb då :D snygg bil!
sv; hahha vad söt du är som inte vet riktigt, haha söten på dig alltså. <3
ÅH E-TUNA, BÄSTA STÄLLET ATT SE DOM PÅ JU. fast jag har aldrig gjort det men klart E-tuna borde vara bäst. <3333

2012-06-21 @ 10:26:26
URL: http://kentspoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0