studenten

två av mina hundraelva kusiner tog studenten idag, så jag har spenderat hela dagen hos dom.

omöjliga som dom är tog dom ju självklart studenten i olika delar av stan,
men vad gör väl det. bara båda är på min student!
med sommar och sol i Västerås trivdes jag dock ganska bra där i firandet och när marcus kom utspringandes var jag så jävla avundsjuk så jag tror jag dog.

tack vare dagen har jag nu också upptäckt vart mina dålig bilförare-gener kommer ifrån.
pappas sida.
ingen i den familjen kan riktigt köra,
eller för den delen, hålla humöret i styr.
dock trivs jag så bra där,
alla har lika dryg humor och att förolämpa någon är inget taskigt.
jag tror det går i släkten.


GRATTIS SOM FAN!
(konstigt inlägg det blev)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0