snaaaaaaart ääääär det jaaaag som är kuuuung

igår var det exakt ett år till min student.
det firades.
egentligen firade vi det inofficiella sommarlovet,
men det spelar väl ingen större roll.

för er som undrar,
vi fixade så vi kunde se matchen.
dock var den så dålig så jag bara såg tjugo minuter.
och målen.

idag var det tänkt att jag skulle på safiren med hela katrineholm,
men jag vet inte hur det blir med det alltså.
med tre timmas sömn i natt är det inte mycket jag orkar.
skolavslutningen var en ren jävla pina.
å andra sidan så har jag gjort jobbigare saker med mindre sömn.
(YOLO, åh hatart)
we'll see, helt enkelt.

som ni kanske märker börjar jag alltså blogga nu igen,
jag skiter i vad för liv jag kommer blogga om,
mitt sista sommarlov är nu här och jag kunde inte va gladare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0