dear bitch, youre like a monday. no one likes you

det blir mycket bloggande nu när jag har fett med plugg.
yes, elva dagar kvar av skolan och jag har fortfarande saker som ska göras.
för ni vet, betygen sätts ju inte förrens på fredag.
ÅH, jag blir så arg.
speciellt på min ekonomilärare. i megaload him.
vi ska ha prov på torsdag.
i årsredovisningar.
härligt att lektionen idag spenderades med rättning
när hela klassen behöver hjälp med kapitlet.
men liksom, det hade ju varit bortkastad tid, anser min lärare då.
vi fååår ju inte fråga frågor nu, förstår ni.
vi ska ju redan kunna allting vid det här laget. vi har ju jobbat med det i snart två veckor!
aaaaaaaha, åh tack för den upplysningen på en kvart.
mycket bättre att jag fick höra den istället för svaret på min fråga, hörre du.
tack så mycket!
sen får jag ju tänka på också, att det här provet, just det här kan avgöra mitt slutbetyg.
O M G

andas.
min hund bodde hos mig i helgen,
så jag tog kort på henne.
vill ni se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0