bloggbara bilder part II

i söndags firade vi att matrin fått körkort (tror jag vi gjorde?) (GRATTIS IGEN)
med att åka ett gäng till smultronstället.
eftersom vi var sju stycken som skulle med fick jag köra iallafall,
så jävla osportsligt. 


sen köpte jag med mig den här hem från norrköping (bästa parfymen ♥♥♥♥♥)

bästa med att bo ensam hemma!!!! 
såhär får jag annars inte göra, vardagslyx.

jobb som faseeeen

haha idag, crejzi. 
jo såhär var det, vi var i vingåker och skulle klippa gräs med en massa konstiga saker.
dock var det ju inte en människa där som kunde hjälpa oss.
(stadstjejer aka not-so-very-smart-when-det-kommer-till-lantsaker_94)
så vi la oss på marken.
här ser det dock ut som om jag har dött, tänk er målarfärgen som blod
fan vad coolt tänkte jag och tog kort på det också. 


Kommentarer
Postat av: eemms

Fin blogg & jättefina bilder. Vad använder du för kamera?

Kolla gärna in min blogg och säg vad du tycker om nya designen så är du söt. Kraaaam :)

2012-07-11 @ 21:17:10
URL: http://www.nattstad.se/eemms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0