andas, tänker, känner samma sak

efter två dagars tid har jag nu kunnat ta in allting.
kommit fram till en del, 
försökt få ner det i x antal tweets,
bestämt mig för att blogga om det iallafall.
(även då ingen kommer förstå)

- isis och bast är numera bra, tack vare att den var så fin live.
- vilket är tur då det är en förjävla bra text till den, som alltid.
- det flög ett flygplan över oss under 747. coincidence? i think not
- "jag är dödsrädd för att leva och jag är livrädd för att dö"
- fin utbytt och omplacerad text jämfört med den vanliga.
- musik non stop hade jag kunnat leva utan. sad but true.
- (fortfarande lika bra dock)
- ögon har gått upp låååååångt upp på min kentlista efter etuna.
- berg & dalvana, utan dina andetag, klåparen och det finns inga ord var bästa live.
- 747, mannen i den vita hatten och ingenting var nog bäst under hela kvällen.
- sami kollade på mig, JAG VET DET ÄR SANT. 
- jag stod fucking 10 meter från K E N T.
- jag är mer glad att jag fick uppleva det än ledsen för att det är över, så bäst var det.
- en tveksam, önskad tatuering har nu blivit en så sjukt självklarhet för mig.
- ni som inte tänkt se kent live någongång, tänk fucking om. ni missar något, lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0