tjabba people.

1. När gick du upp idag? Ingen aning, minns seriöst inte.
2. Diamanter eller pärlor? Beror på, jag är ingen sån typ.
3. Senaste filmen du såg på bio jägarna 2. usch och fy.
4. Favorit-TV- program? Just nu biggest loser och sånt crap. Annars typ varje komediserie som går på 6an, 5an och 3an.
5. Vad åt du till frukost? Oboooy och rostade mackor. Och tacos.
6. Vad är ditt andranamn? Eva sofie cristina. Nice.
7. Din favoritmat? PANGKAKOR, TACOS. Jag kan inte bestämma mig.
8. Vilken mat gillar du inte? Wierd mat.
9. Favoritchips? Jag tycker inte om chips. Bara dom gröna prigelsena (som jag förövrigt inte kan stava till.)
10. Vilken är din favoritskiva för tillfället? Um, up all night. Du & jag döden. Bra skiva. Lyssnar knappt på skivor i helhet.
11. Vilken bil kör du? Mammas och pappas.
12. Favoritmacka? Rostade eller toast. Med nutella på. Mmmmmmmhm.
13. Vilken ringsignal har du på mobilen? Iphones, jag vet inte hur man ändrar.
14. Vilka är dina favoritkläder? I princip allt randigt. Som antingen slutar precis över byxkanten eller såna som man kan stoppa in lite snyggt vid magen. Yeah.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? England, usa, italien, spanien. (jag är en europagirl tänkte jag, men usa ligger ju verkligen i europa. Eller...?)
16. Favoritklädmärke? Onepiece! Om det nu är ett klädmärke.
17. Var vill du dra dig tillbaka? In mah bed. Framför teven och datorn.
18. Favorittid på dagen? Sommarkvällar runt åtta. Annars kvittar det. Ljusa tider kanske.
19. Var är du född? Kullbergska i katrineholm. För så gammal är jag.
20. Vilken är din favoritsport att se på? Fotboll.
21. Coca Cola eller Pepsi? Cooola
22. Fotboll eller ishockey? Fotboll, all time. (var till och med ett nice tidsfördriv att kolla på liverpool-matchen idag (öh, igår). Även fast dom suger. (hej martin, vet att du läser min blogg))
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Oh my, verkligen inte en morgonmännska.
24. Pedikyr eller manikyr? Förlåt men, att ha målade tånaglar har jag aldrig förstått det roliga med.
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Top gun är bästa filmen ever!!!!!!!
26. Vad ville du bli när du var liten? Kung, känd, dansare, sångare, frisör, kock and so on.
27. Bästa barndomsminnet? Första jag kommer på är när jag bodde i valla och grillade i regnet med min morbror. Haha, what the. Det är härligt. Älskar min barndom.
28. Varit i Afrika? Nästan. Haha.
29. Någonsin rullat in någon i toapapper? HAHA. Säkert min bror, nångång.
30. Varit med om en bilolycka? Nope.
31. Favoritdag i veckan? Typ fredag, lördag.
32. Favoritrestaurant? Typ alla som erbjuder mat...?
33. Favoritblommor? Plastblommor.
34. Favorit-snabbmatsrestaurant jag vill äta på nandos. Men vi har bara mc häri katrineholm. Funny.
35. Äger du en cykel? Jag vet inte riktigt om man kan kalla den cykel, faktiskt.
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Dont have one.
37. Läggdags? För sent.
38. Senaste personen du delade en middag med? Mig själv.
39. Vad lyssnar du till just nu? Inget. Bilar som åker förbi.
40. Favoritfärg åååh jag vet inte.
41. Hur många tatueringar har du? Ingen än så länge.
42. Har du ätit bullar? Vem har inte? Vafan är det för fråga?

Kommentarer
Postat av: emma

tacos till frukost. jag förstår varför vi är kompisar nu

2012-01-15 @ 14:32:52
Postat av: martin

går inte att hata det bästa laget som finns ;)

2012-01-16 @ 12:24:17
Postat av: Isola

hahha åh du är så himla rolig :D

2012-01-16 @ 20:32:45
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0