3 januari

dagen jag fyllde 18. att vara myndig då var coolt, nu känns det bara lite halvt lamt. gammalt.
jag hade iallafall en mycket bra dag. började med att gå upp megatidigt och sen kom det lite släkt och så.
på kvällen träffade jag upp mina tjejer för en middag på rhodos. vi fick helt sjukt roliga och konstiga presenter och dom sjöng för oss, haha jag har dom bästa vännerna ever ♥
servitören överraskade mig och blueyee också med att bjuda en varsin födelsedagsglass.
tror ingen är förvånad när jag säger hur sjukt glad jag blev. ehe.
sedan åkte vi iallafall vidare till laggarhult där vi blev lite mer firade och hade allmänt trevligt!
kan ganska lugnt säga att det var en fin födelsedag, och det gjorde inte allt för ont att bli gammal.
men nu förfan, nu vill jag aldrig fylla mer.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0