nöjd jävel.

idag har jag varit så duktig.
- gick upp extra sent, detvillsäga kvart i åtta, och var sedan i skolan tjugo minuter senare.
(tack blueyee, älskar dig.......)
- slutade ganska tidigt,
- åt. (efterrätt i skolan, GLAD TJEJ!!!!!)
- gick ner på banken, fixade ett vuxenkort och lite så.
- gick hem.
- vidare till körskolan, min lärare var nöjd med min insatts. bugar och bockar för det.
- kom hem igen.
- gjorde faktiskt ett inlägg från min mobil men iphone ni vet.... ville inte publicera.
- seeeeen. plockade jag undan i mitt rum, slänge in allt i gaberoben you know the rush.
- gick till dud, dansade asset av mig.
(fyfasen så kul det är! vi var fem stycken idag, och det gick riktigt bra. kommer bli snyyyyyggt!)
- precis slängt i ricinolja i håret
- ätit lite för många pangkakor
- ska bara duscha, kolla på tv och eventuellt locka håret innan jag ska sova. nice.
- med andra ord, nöjd sofie.
.
bryr mig inte om alla andra saker jag skulle gjort idag. gör det imorgon istället..... ahehmjotjena.
imorgon ska jag till Harrys (tyles, hehehehe. tönt jag vet. förlåt.) för första gången, läskigt.
inte vet jag vad jag ska ha på mig heller. jobbigt.
.
la dog. (och en nyvaken, illröd soph. jag ser ju arg ut, haha.) saknar denna varelse.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0