godmorgon.

jag vill bara förvarna att så fort jag kommer hem från London,
(med en massa nya bilder så jag kan göra en ny header och allt sånt shit,)
kommer jag börja blogga like den coola bloggaren jag en gång var.
fram tills dess,
får ni nöja er med en crappy och tråkig blogg där jag fortsätter skriver helt orelevanta och opassande inlägg.
.
idag kan jag berätta för er att jag har hittat tusen kronor i mitt rum som jag tappade bort förra veckan.
(jag vet, sjukt grym jag är som tappar bort pengar)
jag har lagt upp hur mycket jag ska ha med till London och hur mycket jag ska spara till sommaren,
städat mitt rum. you heard me! och ätit upp allt mitt godis.
det är nämligen så att i torsdags bestämde jag att jag lika gärna kan sluta äta godis eftersom jag ändå aldrig åt det.
sen dess har jag ätit godis som aldrig förr.
tragiska saker, det där.
.
ikväll, mina vänner, är det wipeout.
jag säger peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0