IMORGON ÄR DET FREDDIDAGGE!!!!!

jag är en sån som alltid lägger mig i sängen när jag kommer hem. 
idag var inte en sån dag.
vi slutade runt halv tolv, så efter det gick jag hem med lina. 
pluggade, postade saker och allt det där. 
sen har vi TRÄNAT. fyfan vad vi kötta då. sjukt kul var det!
så nu ligger jag i min säng igen, för första gången på sjukt många timmar. 
det är ovanligt, det.
 
jag var på stan också, tidigare idag. 
då fick jag en såndär wierd tanke ni vet, "fan är inte jag kille för".
nej, jag var inte på en offentlig toalett, och nej jag såg inte en sjukt snygg tjej som jag i hemlighet fick en crush på.
jag luktade på parfymer. det var just en som jag ba ville ha, spela roll om jag är tjej. 
den nya 007, ni kan ju tänka er hur gott den luktar då jag ägnar halva blogginlägget åt den. 
OH MY LORD ♥
dessutom spraya jag lite av den på min mobil, hahaha. skäms över mig själv.
 
här har vi skönheten, åh vad den luktar godast!


förövrigt ser det ut såhär utanför mig just nu </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0