obloggbara bilder del I

jag tänker oftast mer på vad jag ska blogga än vad jag faktiskt bloggar. 
så här är en jävla massa konstiga bilder på allt jag haft en tanke bakom.
vissa lite mindre okända dock, och helt i oordning.

sista dagen på jobbet!


dom här tränar jag i. varje onsdag. aj fötter. 


sen någongång var vi på smultronstället. igen.


flaggvakter på kk-joggen. det ösregnade mest hela tiden.


när jag var på kapten röd. kent hade vart där fem dagar innan mig. å n g e s t


jag har ingen aning om varför jag skulle blogga om den här. kanske os-häng bara.
(SAKNAR OS <3<3<3)


allmänt snygg kille. (minus allmänt, ingen kille är sådär snygg) 


IM ON TOP OF THE KHOLM. 


jag åt våfflor.


klaris har fått körkort. ( HEJ KLARA, vet att du läser min blogg för det piggar upp ditt tråkiga liv)


är inte min cdspelarsak i bilen bäst eller?!??! bara på min one direction skiva den gör så på


jag-tog-körkort-för-5-månader-sen-tårta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0