jag typ lever

.....nästan.
imorgon är sista sommarlovsdagen. EVER.
skulle ju vart det iallafall om jag inte vore sam-barn och måste plugga massa år till efter detta.
dock har jag ju turen att få lämna den här stan under den tiden, 
helst vill jag flytta till london och plugga dans eller media. 
tacksomfan migsjälv för jag gjort det är nästintill omöjligt.
ååh. men jag ska fan, det ska gå.

warrup annars då?
taggaaaa student'13. I gonna love the hell out of it.

min favoritlåt just nu. bästabästa.

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar <3

elin svarar: haha klockrent!! Fan vad roligt:D För tillfället vill jag också åka nästa år runt juli/augsti efter studenten, dock kanske jag hinner ändra mig;) vem vet.. haha. Kram!

2012-08-21 @ 00:13:45
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0