its okey not to be okey

det märks att det är sent på kvällen, prepare.

jag är lite halvt onöjd ikväll.
tänkte testa mig själv med att gå upp i brygga, det tog ett tag.
förut, min tid som gymnast ni vet, kunde jag nästan gå ner i spagat, split och hela köret.
nu får jag vara glad för att kunna dra upp benet i luften. 
jo ah som ni kan se här nedanför. 
(what, snart spårar hela grejen. kanske måste sluta blogga förfan)


min utväxt, ser ni den? det borde ni, den är svår att missa.
men istället för att se den som utväxt kallar jag det gratis ombre.
helt plötsligt trendig istället för skabbig.

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar <3

elin svarar: ÅH, gud så roligt!! När ska du åka?:D Kram!

2012-08-20 @ 23:18:48
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0