ett ändå ganska normalt inlägg

idag har jag och lina varit i stockholm.
in och ut i alla affärer ungefär tre gånger i varje har vi strosat.
det känns i fötterna. 
och mycket fick jag med mig hem.
vill ni se?
(jag vet, modebloggwannabevarning MEN JAG HAR INGET ANNAT ATT BLOGGA OM OKEJ?)
(kom nyss på ett topic, det är en........ wait for it.....)

iochmed att jag provade allt kom jag på att jag inte alls har xs i tuttstorlek. 
är inte det typ det bästa ni hört på hela dagen?!??! 
det påminner mig om att jag ska skriva ut min (.......) bra-saker-med-att-ha-små-tuttar-lista.
ni måste bara dölängta efter den, det vet jag.
 


här hade jag tröttnat som en gris på att vika allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0