varför tar tjejer så sjukt många bilder på sig själva?

jag har reflekterat över detta,
och nu,
eftersom jag egentligen borde plugga,
ska jag göra ett blogginlägg om det.
så här har vi några möjliga anledningar;
.
1. vi tycker egentligen vi är snygga
2. vi söker bekräftelse
3. vi har allmänt tråkigt
4. vi är forever alone och har ingen annan att ta kort på
5. vi är fotogeniska och ser snyggare ut på bild
6. har man en iphone så finns det facescanner, säger sig självt ju. duh.
7. vi har ny hårfärg, ny tröja, nytt smink, ny mobil, ny pose, nytt ANYTHING
8. vi har en blogg att försörja med bilder
9. vi tror innerst inne att bilden vi just tog blev sjukt snygg
.
här avslutar vi med några sköna egopics från PB, välj vilken anledning ni vill.
jag bryr mig inte. (eller gör jag....?)
(fett vad många olika snygga poser jag har...........)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0