pc ♥

jag har typ megaångest över vad jag ska göra med mitt hår. jag villvillvill klippa av det till nästan axlarna,
men är rädd som fan för att jag ska sakna mitt långa hår.
aaaaaaaaagh. nått vill jag göra iallafall.
nu måste jag kanske sova, om jag kan stänga av min dator. startade min pc, saknat den! förjävla ovant att skriva dock, då tangentbordet är större än det på macen, ehe. hatar också att alla kommandon är annorlunda.
(lagdagen idag sög förresten, prommenad i regnet är inte min grej)
/s


det är ju inte lite hår vi snackar om här heller, nästan 4 (!!!) dm vill jag klippa av.
dock inte fullt så kort som på bilden.

Kommentarer
Postat av: elin | hög på livet

- Haha, nej okej ;)

2011-09-08 @ 20:32:05
URL: http://xxl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0