kanske är min hjärna tumlad och tömd, urblekt och tvättad.

.
jag har enmiljontrehundraåttiotusenfyra uppgifter i företagsekonomi. plus ett betaprojekt. på mindre än två veckor.
herrejävlar.
.
helsingborg har praktiskt taget tagit sm-guld nu (!!!) det är bara att vänta på en förlust från aik. borde inte ta allt för lång tid.
.
imorgon direkt efter skolan åker jag och blueyee till västerås. vi ska glo och heja bort hammarby från kvalplatsen.
igen. vi har blivit galna. på ett bra sätt dock, lovar. fan, hoppas det går bättre imorgon.
.
kent är det bästa.
.
ska kanske övningsköra till flen idag, kan bli kul. aldrig varit i flen. fan ska jag göra där liksom?
får iallafall inte gå in till gb och köpa glass till megapris. döh?

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: nej det kan man tyvärr inte, hade varit helt awesome om det gick! :)

2011-09-25 @ 17:44:38
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0