glad tjej!

måste sluta med photo booth snart va?
vilken dag det har varit idag!
var på stan idag, hittade ett par jeansliknande, typ, byxor för 99 kronor på H&M som sitter som ett får på ängen!
sen hittade jag även en supersnygg tröja. skön som fan.
jag har också rensat ur mina gaberober inför flytten. halva skiten åkte. så nu har jag bara de hos mamma kvar att rensa, ehe. får göra det innan lördag, då jag ska till eskilstuna och shoppa. hihi.
dessutom har jag redan börjat önskeplanerat för nästa sommar, pappa kläckte ur sig ganska nyss att jag har släkt i usa, som faktiskt är i min ålder. minnesota nånstans ska de tydligen bo. typ awesome! för det första tycker jag det är sjukt coolt. jag är hundra procent svensk och tycker det är skittråkigt att hela min släkt är från katrinefuckingholm. men för det andra så har vi faktiskt kontakt med dom på andra sidan atlanten, pappa säger att det inte är helt omöljigt att jag faktiskt kan åka dit. dock vet jag ju inte när eller ens om. men mn kan ju alltid hoppas! vem vill inte åka till usa liksom?
ohfyfan vad långt det blev, men är så jävla uppspelt just nu. ska ta mitt godis ner till charlie, vi ska kolla på transformers 3 hihi.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0