until you kissed my lips and you saved me.

.
jahaja, här sitter jag och ska göra en naturuppgift. lyssnar på nrj som spelar lagom gammal musik.
så sjukt soft dag i skolan. hade badminton i 80 minuters-idrott idag. tillsammans med.....HR. lärarna tycker det är en trevlig tanke att vi ska lära känna dom bättre eftersom vi är nya på skolan. men vad jag tror så är det precis vad det kommer att förbi, en tanke. jag menar HR? visst, jag gick där ett tag. men finns ju en anledning till att jag sluta, hehe. well, det är bara till i vår så!
sen hade vi matte och lunch and so on. slutade med fucking två timmars företagsekonomi. så tråkigt, jarrå. har också varit på stan ett tag med emma och blueyee. jag köpte en likadan tröja som jag redan har, fast den är lila istället. så ja, det är den jag pekar på. inte mina tuttar, även fast det ser ut som det. jävligt mycket.
nae, detta duger inte! hade typ varit klar med min uppsats nu om jag inte bloggat. alltså, självdiciplin var det va?
ska göra klart den och sen gå ut med min hund, det är fint väder ute. om jag orkar.
fan vad mycket ni vet om min dag nu. stackare.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0