tisdag.

jag känner att jag inte riktigt har något att tillföra idag. det har regnat hela dagen,
jag har pluggat så mycket så nu är det bara naturkunskapen kvar på hela veckan! det känns så otroligt bra.
annars så gick rättskunskapen idag riktigt åt helvete. jag ska verkligen inte bli advokat. men det visste jag ju redan.
känns som om jag vill göra om min blogg lite. den är så mörk och tråkig. (ja, jag är medveten om att den är helvit.)
men what to do, whaaat to do. min adapter till mobilen är borta, vilket betyder inga bilder till datorn. åhååååå ♥♥♥♥
ändå är jag på ett bra humör, för resten av veckan kommer bli ssssuper.
puss.
.
haha, min hund i somras. pluppan så fin. och verkligen inte sådär smal nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0