nobody said it was esay, no one ever said it would be this hard.

jag saknar mitt hår, hårfärg, grekland och sommar.
.
.
nu har jag precis kommit ut ur duschen, har lagt i nån form av hårfärg. får se om det blir bättre. trivs inte alls i den jag har nu. vet inte om det är ovana eller om det ska va såhär fult mest hela tiden. finns ingen sofie i den. känner mig mest bara ful och ojag hela tiden. jag saknar tillochmed den där utväxten. det kommer väl bli så att jag färgar brunt snart. men ska försöka att hålla mig blond tills jag fyller arton. men fan, nog om mitt hår.
.
dagen har bjutit på det bästa. slutet på beta-projektet! redovisningen gick bra och det kändes superskönt att vara först ut. annars har dagen varit sjukt lång. alltså, spanskan i morse var inställd. så vi satt i skolan och väntade på svenskan. också den inställd. vi hade redovisning och efter det lunch. när vi kommer ner för att äta har dom plockat undan maten? haha, say whaaat liksom. vi fick dock mat från restaurangen. delicious.
.
så det är min dag. jättekonstig. nu ska jag plugga trafikteori, tre månader kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0