no ordinary camera.

så allt började när jag lyssnade på the world's greatest med R kelly och skulle visa med hjälp av webbkameran hur bra den var.
typ såhär;
.
sen mitt i det hela byter jag låt, eftersom en låt inte är hur lång som helst liksom.
så maskinen var next up och vi vet ju alla att dom är lite crazy och peppande.
såååå, det spårade lite.
ungefär såhär;
detta är alltså imitationer av en ko och ett får. ni ser likheten va?
.
efter det, ja då kom jag på att det finns ju faktiskt fler effekter i photo booth. vem behöver en riktig kamera liksom?
tillexempel, kan en vanlig kamera göra såhär eller??!?!??!
.
nej??? trodde väl det.
dessutom är det jättesmidigt för oss lata.
nu har jag varit i paris, i korallrevet, i rymden och i himlen på en kväll.
iallafall nästan. jag har ju liksom vart några timmar i Frankrike, badat i havet, jag kan se rymden på natten och himlen på dagen. same shit ju.
.
sen alltså..... sen spårade det rejält.
.
men ja, jag tror det spårade som mest när jag faktiskt skrev och publicerade detta inlägg.
vi säger tack till maskinens buffalo blues och hoppas att inte alltförmånga läser min blogg nu!
(för ja, jag tänker skylla på en låt)
puss people.

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha du är så söt och rolig <3

2011-10-28 @ 19:08:43
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0