monday.

vad jag gjort idag;
sovit sovmorgon ♥
uttnyttjat ett hål på tremiljoner år
gått uppochner i el-trappan.
det är 400 steg sammanlagt. min träning för hösten!
gjort klart betaprojektsredovisningen med gruppen min.
ätit äcklig mat
påbörjat vår grymma 98-saker-att-göra-lista. den är grym, lovar.
pluggat som en gris.
lagat mat
cyklat
kollat hammarby-falkenberg. skulle ju inte blivit 0-0 alltså. så otur.
cyklat hem
duschat
kollat fotbollsmåndag.
.
en bra dag helt enkelt. känns inte allför dåligt att det bara är måndag.
imorgon har jag dessutom sovmorgon.
i skolan väntar bara en redovisning och sen är det chill hela veckan.
på lördag ska vi tapetsera mitt rum så jag kan flytta in hos pappa. längtar så, lägenheten är så mysig. jag typ dör!
min farbror ska fixa det så samtidigt ska jag vara barnvakt åt mina kusiner. kan liksom inte bli så mycket bättre.
fan vad jag tjatar om allt. helt osammanhängande. känner att jag är skapligt trött.
/s
.
by min kusin, gott folk! så charmig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0