effektiv eftermiddag.

jag har naturkunskapsprov imorgon. så jag har skrivit en jävla massa sidor med sammafattningar.
måste passa på att tacka mina gamla lärare i NO-klassen för den otroligt tråkiga genomgången en gång i tiden!
det går ganska snabbt att lära sig allt igen.
.
jag fick dock lite tråkigt och började rita istället för att skriva. mycket bättre.
.
sen frågade jag mig själv what's up med vädret? det regnar nu faktiskt. igen.
tycker om det ungefär lika mycket som naturkunskap.
.
sen tänkte jag visa er min supersnyggiga bakgrundsbild på mobilen. herr helg är snygg han.
.
kom också fram till att mitt hår behövs tvättas, ingen chans i universum att mitt hår kan va såhär fluffigt annars.
en annan sak jag funderar på är att jag måste ha väldigt tråkigt som lägger upp det här. eh, crejsi shiiiick.
.
min hund hoppade upp till mig. hon är dock ingen fotomodell. blyg för kameran och vägrar sitta still. charmig som fan.

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

Sv: åh tack snälla du! Har du opererats och när isåfall?:) kram!

2011-10-20 @ 18:24:21
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0