ÅHÅÅ ENGLAND.

ni vet när man bara bestämmer sig för att göra någonting utan att riktigt tänka på det?
detta är resultatet av ett såndant ögonblick.
jag fick för mig att det är riktigt snyggt med uk-flggan, så jag började måla på. en timme senare var jag klar. fatta en timme! helt sjukt ju. dock tycker jag faktiskt att det blev bra för att vara första gången. så det är inte helt waste med tid.
fast nu är jag ju en såndär som vill ha nytt hela tiden, vill redan tvätta bort och göra om. efter en dag. synd för mig att jag inte har nagellacksbortagningsmedel kvar då!
förövrigt vill jag till london snart, det är en stad jag ska bo i innan jag dör.
.

Kommentarer
Postat av: Lina!

Vad kreativ du är. Haha, skulle aldrig orkat och suttit med det in en timme!

2011-12-02 @ 01:12:17
URL: http://kentcelsius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0