tror du att kärlek är som sångerna vi hör?

idag har varit allmänt jobbig.
gick upp skapligt tidigt och körde sen till eskilstuna. vi var på sjukhuset och skulle göra en efterröntgen av operationen förra året. väl där inne så funkar inte själva maskinen och det finns ingen dom kan göra åt det. så det var bara skita i det hela, vi fick en ny tid vilket betyder en till dag i eskilstuna. vi gillar inte eskilstuna. det är som katrineholm fast tre gånger så stort. ungefär. precis som katrineholm. alla kollar och det känns som om man ska bli påhoppad när som helst. fett.
.
annars idag har jag skrivit in mig på körskolan, så nu är jag igång på riktigt. scary. lite som att gå över torget i eskilstuna en sen lördagskväll, inget jag direkt föredrar. men det är något som måste göras och jag ska ner imorgon för att göra ett test tänkte jag. kommer inte gå bra.
.
det är väl vad jag haft för mig idag. ska börja laga mat nu, för jag är sjukt hungrig. inte ätit något på hela dagen.
.
en annan dag jag körde till eskilstuna, betydligt bättre väder då än vad det är idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0