that one thing.

jag är helt förvånad över att det är torsdag imorgon. det har gått så fort, och imorgon har jag sista provet (okej, det enda faktiskt) för veckan. sen är det inget mer plugg förrens nästa vecka. dock går vi i skolan på lördag men det är bara en sån dag då vi ska ljuga för alla små nior om hur bra ekonomi är. jag suger järnet på att ljuga.
annars så ska jag snart börja plugga lite företagsekonomi till imorgon och äta. sen ska jag ner till körskolan för en teorilektion. sen är det bara hälften kvar....
jag åkte buss idag förresten. första gången från lägenheten. det gick över förväntan. man lär sig att uppskatta sina vänner lite bättre, utan dom hade jag aldrig kommit av på rätt ställe då jag har en tendens att glömma trycka på stopknappen. idag var inget undantag.
.
förövrigt (igen?) trivs jag mycket bra i mitt hår nu. inte ofta jag känner mig snygg varje dag. big plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0