mi internet es muy listo y mucho mejor.

jag tänkte vara en såndär duktig elev som alla hatar, en som sitter och pluggar spanska på söndagskvällen och sedan niallar provet på en kvart. det kommer inte att hända.
jag har inte min bok hemma, vilket betyder att jag inte har några glosor alls. trodde jag.
för ett tag sedan skrev jag, faktiskt, in alla miljoner ord på en träna-glosor-sida. så efter en hel dels letande hittar jag idag denna sida. det är bara det att jag inte har något lösenord till själva inlogget (<3<3<3) och det har än så länge inte funkat att skicka något lösenord min mail. ungefär här börjar jag fundera på till vilken mail jag reggat kontohelvetet. dock är det ju ganska lätt att lista ut då jag bara har en mail, vilket min dator/sida/internet inte verkar förstå. (och ungefär här går jag lös på min dator då sen inte vill funka alls.)
kort och fattat (hahahaha, okej det där är kult och internt. kort och fattat (hahah) min vän sa fel en gång) finns det ingen anledning till att lära sig spanska idag. en dag kanske, det är fortfarande badass att kunna.
men inte idag. så nej, det är inte min tur att vara la mejor på provet. sålänge det inte handlar om någon som badar i en toalett. för det, det kan jag.
however;
FUCK INTERNET säger jag bara.
puss babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0