måndag.

hola mis amigos, sup dog?
jävlar vilken dag det varit idag. åhååå, det är bara måndag. skoldagen har mer eller mindre gått åt till att repetera till redovisningar och prov, slutade vart i fyra och då gick jag direkt till körskolan för en och en halvtimmes teorilektion. riktigt långtråkigt var det, bara fem lektioner kvar nu. woho?
så nu sitter jag här i min one piece och kämpar för att inte sova, jag har fortfarande saker kvar att göra idag och sen tänkte jag äta en gång till också. så kanske bäst att sätta igång, så jag kan sova någongång haha.
/s
.
en dag var vi uppe hos el, och därifrn ser man fan till slutet av katrineholm, vattentornet i laggarhult. det är då man får en känsla av hur liten del av världen vi bor i och att jag måste hårifrån. hujedamig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0