klackigt värre, eller?

idag, eller okej igår, var en tajt dag. jag och blueyee drog och kolade på bandypremiären här i stan. det var ju inget att skryta över direkt. jag menar, max 100 personer varav 20 var en halvtyst klack. ibland skäms jag över katrineholm. jag menar, tillochmed spelarna kämpade mer. och alla vet ju att det är klacken som gör matchen.
efter att ha sätt hammarby på söderstadion så var det ju....lite skillnad. visst för att hammarby är hela sverige och kvbs är kholm. men fortfarande. tillochmed blueyee's klack på skon lät högre än kvbs klack. hehehe.
menmen. ikväll var kul, nu ska vi snart sova. adioooos!
.
finn en klack!

Kommentarer
Postat av: blueyee

vart äääär klacken?

2011-11-06 @ 01:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0