good morning.

godmorgon alla människor!
jag gick upp åtta idag då jag inte kunde somna om. sämsta beslutet jag gjort på länge.
så här sitter jag, har absolut ingenting att göra. så jag tänkte skänka en tanke till min babe som ligger hemma och är sjuk. dock är det väl inte fullt så synd om henne då hon slipper ekonomilektionerna. men aja, krya på dig emmsipemmsi! jag kommer sakna dig i skolan idag, så du måste komma imorgon.
så vem är emma då? hon har ju varit med i varje inlägg de senaste 50 gångerna. hon och jag lärde känna varandra i somras, tror jag. även fast jag har träffat och snackat med henne lite innan liksom. det känns som om vi kännt varandra i evigheter och hon är en av mina bästa vänner, hihi. det är oftast henne jag får insperation från när jag ska blogga (och ja, det var hon som sa att jag skulle blogga om henne) och hon är den enda jag känner som har lika wierd och stor obsession av mat. haha. vi fick fett god mat i skolan en gång, med efterrätt till det och emma säger-"sofie, du är nog den enda här som förstår hur otroligt lycklig jag är just nu." syfte på maten. härlig tjej!
well, krya på dig emma! puss, love u.

Kommentarer
Postat av: emma

efterrätt <3 <3 <3 <3

2011-11-21 @ 09:30:03
Postat av: emma

oj råkade skicka, i love you too baby!!! <3

2011-11-21 @ 09:30:41
Postat av: emma

vafan skickas det eller? hehehheheheheh <3

2011-11-21 @ 09:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0