det här med kommentarer.

är det något jag verkligen, verkligen, verkligen stör mig på är när folk kommenterar min blogg, UTAN NAMN. vad är vitsen med det?!? (okej, låter som jag är fett arg haha, det är jag inte. kul med kommentarer!) jag vet inte riktigt vilka av dom jag känner som läser min blogg, men det är nog ändå en del. typ. och så helt plötsligt får man en kommentar av en okänd (okänd och okänd, tydligen känner jag ju denne person), klaaart man undrar!
detta leder då till tre slutsatser;
1. fan att jag blir så irriterad på detta. nyfiken som jag är.
2. jag har precis skrivit ett inlägg om en fucking kommentar när jag bara kan fråga alla jag känner. okej, det är då inte så logiskt alla gånger kanske.
3. känner denna någon, som jag tydligen känner, för att comea clean är detta heeeeeeeeeelt okej.
(jag menar känner man mig så vet man att det är typ bäst. sofie 101 liksom.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0