onödigt långt inlägg, wtf?

alltså. studentveckorna i all ära, men faaaan vad jobbiga alla treor är! det värsta med att gå i ettan är att dom går på oss, skriker och har sig. tre gånger på en timme eller så har dom kommit in och skrikit. haha, vad gör man? vi löste detta problem med att när vi går i trean ska va vara ännu jävligare och högljuddare! alla nittiosexor på linden får passa sig. hihi.

annars har denna dagen varit awesome faktiskt, även fast jag gick till kvart i fyra och hade spanskanationella.
vi fick gratis glass i matsalen (!!!!!!) ångrar att jag inte tog två, hehe. har umgåtts med freddi och hennes gäng ett tag på lunchen, roliga typer det där! 

nu ska jag gå och duscha, kul att veta va?
tänker inte uppdatera mer idag heller, Blueyee & Lydia ska ha sleepover här ikväll. och ah, jag då.
jag vet att ni kommer sakna mig, men sålänge kan ni göra mig lite glad och ge musiktips, det är illa nu.
sitter och lyssnar på Britney Spears (........) don't make me disappointed nu!
/s


okej, bilder från veckan. eh, igår och idag typ.
att skapa ett samhälle på samhällskunskapen, ahtjaaa, och sen döpa den (alltså ön vi bygger på ja!) är en konst! här är vår början.

igår, jag och Pucko hängde på backavallens utkant. pimp YEAH!

sen var vi inne i tallås (♥♥♥) jag har gått där i tre år och min korta vän i ett, ändå var vi som turister. hihi.

stavgång på idrotten imorse, och jag fick absolut inte ta kort på andreA då han inte kände sig speciellt manlig eller hur det nu var. kaboooooom, nu har jag flest bilder på honom under denna stavgångstripp. suck it, bitch!
(inte för att han läser min blogg eller så)

in actiooon, min klass suger på detta. lovar. jag och henrikA körde casual och tog en genväg.

hihi ufo ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag gillade detta inlägg. men blev chockad över att du lyssnade på Britney Spears :o jag gillar inte henne dock :P

2011-05-27 @ 18:01:04
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

hahah krullet längst ner..!

2011-05-28 @ 13:14:53
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: frida

Nu har jag utsett vinnarna av veckans blogg, kika in och se om det blev du http://fridahagstrom.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-1.html#comment

Om du inte vann har du en ny chans redan nu :)

2011-05-28 @ 15:37:57
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0