var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma?

-varför måste köttfärssås smaka så otroligt mycket tomat, alltid?
-jag kommer inte klara spanska nationella. kommer kugga så jävla hårt. känns inte allt för bra.
-köttfärssås passar alltid in när man ska förklara spanska ord. tydligen.
-varför går man i skolan när det är tjugofem plusgrader ute? eller minusgrader för den delen.
-pappa har klippt gräset och det luktar sommar, happyface!
-hur jag ska råd med allt i sommar.

det har varit en ganska bra dag, men inte toppen och inte okej på nått sätt.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; jo det är ganska nice, har lärt mig mycket mer engelska och så. fast känner mig ändå ganska kass liksom haha :P

aha. jag läser franska. ångrar jag också. fast skulle inte velat ha tyska eller spanska heller. franska är fult. dock har jag börjat ta det lite mer på allvar då jag bestämde mig för att lära mig franska delen från FF utantill hehe!

2011-05-10 @ 20:10:22
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: Iris

Hej sötnos! Jag hade tänkt köra på en frågestund i bloggen, men det är fritt fram och kommentera vad du tycker. Ska jag ha eller inte ? :) Tacksam för svar/kommentar. Kram <3

2011-05-11 @ 19:04:29
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; jag tror inte du är så dålig på engelska. Skolans synvinkeln är alltid lite fel tycker jag. Dom bedömer våra hjärnor liksom. Bara för att man är dålig på NO betyder det ju inte att man är dum i huvudet liksom.

Jag kan den versen och en till utantill. Du stavade nästan helt rätt förutom noveu, det stavs nouveau. :) men den är verkligen fin!

2011-05-11 @ 19:44:02
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0