summertimes EYHEY.

skapligt stek dag!
över trettio grader här hemma.
g i spanska steg tre !!!!!!!!!!!!!
det behövs då jag måste ha det för att bli diplomerad gymnasieekonom,
och jag menar; hur coolt låter inte det?!??!??
jag har hängt i luvsjön.
träffade min old classmate simon, skapligt saknad den killen!
drog med blueyee, åt pommes ehe.
satte oss på en trottoar och väntade på emelie.
emelie kom.
vi chilla järnet.
eftersom det fortfarande är trettio grader ute,
tänker jag och lydia ta en prommenad runt lilla staden snart.
soft.


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; haha ja det ska jag! och vad kul för dig att få åka dit! :D

2011-06-01 @ 22:41:14
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0