nått att fundera på ?

har suttit och redigerat bilder ett bra tag nu, ska göra det till skolan och kan lika gärna börja nu så har jag lite gjort.
har ändå ingenting speciellt att göra, blir så när man inte får läxor och vädret suger.
dessutom väntar jag på att pappa ska ringa, säga att vi ska övningsköra. men det kan ju ta ett tag, om det ens blir av idag.
imorgon är det nationella i engelska också, vilket jag hatar. man kan ju inte direkt plugga på att skriva en uppsats.
bara att önska mig lycka till med andra ord och hoppas på att jag kan skriva för VG, ska nog gå bra. eller nått i den stilen. jag är mer nervös för lyssna&läsa. usch, och matte.
nä, fyfan vad tråkigt detta vart då.
jag har glömt bort varför jag ens började från första början.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0