jag låter mina tankar vandra.

-alla som pratar på andra dialekter istället för den riktiga (sööörmhlääänskaaaahn) låter så mesiga och är svåra att ta på allvar lite då och då. (förlåt alla andra) (även fast jag äääälskar typ skånskan och gottlänskan med mera.) förutom norrlänningarna. ibland undrar jag om dom har ett eget språk.
-jag är för första gången riktigt jävla nervös för ett matteprov, nämligen nationella imorgon. vet inte varför då jag innerst inne vet att jag lätt kommer klara G, och om jag anstränger lite mig klart ett VG. dock hoppas jag på MVG, skulle vara fint.
-det är sjukt hur lugn man kan bli av jockes texter och musik. spelar ingen roll vilken låt, lugnet bara finns där, en himmelsk drog helt enkelt.
-jag har lite panik, ångest, längtan, oklarheter inför sommaren som sakta men säkert infinner sig i min lilla stad katrineholm. vi har sommarlov om tjugotre dagar så jag får känna såhär. men återigen; kent.
-jag börjar tro att jag haft sönder något i min häl, fot, ankel då det bara blir värre och värre för varje sekund, minut. vill inte gå till en doktor med risken, största rädslan att ha gips eller dylikt halva sommaren. (sommartid, var är hjärnan? här är våldet)
-jag önskar jag kunde skriva bättre texter. inte kul när det inte blir bra. mitt mål är att skriva lika bra som herr B, allt han skriver blir bäst. dock kommer det...aldrig hända.




Kommentarer
Postat av: Konradstina

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-06-06 @ 07:31:24
URL: http://konradstina.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0