fotbollsmåndag.

inatt somnade jag lycklig, my classmate David skrev att vi hade fram till nästa måndag på oss att läsa ut boken.
lycka och en enorm lättnad spred sig, my god, det kändes bra. hoppas ni blev lite glada ni med nu, hihi.
annars kan jag ju dra till med att hela sverige har haft bra väder verkar det som, & speciellt kholmen.
tjugotre plusgrader drog gudarna till med! skapligt skönt.

& som det ser ut nu lär ju inte kvällen bli sämre.
Hammarby-Brommapojkarna, Helsingborg-Gefle är i full gång (med Helsingborg i ledning dessutom!)
och snart drar tre kronor-Canada igång också. pretty good evening om jag får säga det.
vill bara avsluta med att star wars är bäst, ja så är det faktiskt.
/s

det är nått fel på min blogg, tror det har med blogg.se som fuckar ur totalt. hoppas det funkar bättre för er än för mig.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; hehe ja alla lektioner är på engelska förutom ungefär 3? sen beror det mycket på vad man har för lärare, tex: tyskan har en svensk lärare så det blir mycket på svenska. Så ah :)

haha det är ganska lustigt att du tänker på engelska. aldrig träffat någon som gör det (förutom dom som har engelska som modersmål då lol)

men det är ju tufft att du gör det! :D

förresten, läser du franska?

2011-05-09 @ 20:48:21
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0