det här med lår.

Egoina skrev för ett litet tag sen ett inlägg om att hennes lår går ihop (för er som missat, HÄR)
nu har hon tagit detta ett steg längre och ber alla skicka en bild på sina sunda och friska lår, smala som tjocka,
så hon kan posta bilderna i sin blogg och visa att det är okej att se ut precis hursomhellst.
& inte för att jag har den största bloggen ever, haha verkligen inte, och inte för att jag skriver sjukt bra texter,
men jag hoppas att ni som läser detta lyssnar på mig när jag säger att ni kan hjälpa till att hjälpa andra.
(självklart är detta helt frivilligt, men det vore otroligt fint gjort av er!)

inlägget där det står mer hur ni gör hittar ni HÄR

mina lår jag skickade in nyss. och resten av mina ben, ah.

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; när jag såg dina ben skickade jag kommentaren så snabbt jag kunde haha för blev så glad för din skull 8'D

2011-05-31 @ 18:25:59
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0