3 maj 2011

dagen då
-i princip alla i sp1a kom försent
-det snöa, fast det var maj. det haglar nu.
-det är en månad tills jag åker till älskade Helsingborg, fina stad.
-det är åtta månader till jag blir arton, woho!
-det är en dag till nationella i engelska och jag missar min sovmorgon. kille me.

lite vad som gäller idag. dessutom är min kaldender full med saker som jag måste göra, sånt som händer och allt.
usch, fyra veckors pluggande framför mig. 7 juni sätts betygen. tagggaaaaa.

en kväll då det var lite fint väder, faktiskt. 

Kommentarer
Postat av: rebecka

gör man nationella i gymnasiet också? :o

2011-05-08 @ 11:42:12
URL: http://novemberhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0