what a night.

skapligt skön kväll!
att det gick bra för katne i körslaget är grymt!
trodde det skulle gå ganska dåligt men vi är ju duktiga. kanske har vi en chans iallafall?
sen har vi också spelat "med andra ord" haleluuuulja säger jag bara. jag, blueyee och lydia är grymma och spöa steven och jörgen tre gånger i rad. hihi. min röst är hes och mina öron tjuter, men det var det värt!
bästa var helt klart Hamburg. "bröd, kött, bröd" är inte det en av dom finaste förklaringarna ni hört?
tack för en grym kväll, berättar kanske lite mer imorgon, då det även kommer bilder. nu ska jag sova.
/s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Totally brushan. Med andra ord är typ Det bästa någonsin

2011-03-20 @ 08:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0