vi ser ljuset vid tunnelns slut, ge oss en chans vi kan lära av varandra.

när jag säger att jag ska ha en bloggpaus, blir det oftast tvärtom.
även fast jag inte har nånting alls att blogga om, så har jag en enorm lust att uttrycka mig i ord.
jag känner också att detta kommer bli ett väldigt tankspritt inlägg, för det är vad jag är just nu.
jag måste plugga, både engelska och matte, egenligen samhäll och spanska också.
men jag vet knappast nåt om vad vi ska göra, så det får vara. även fast jag kommer få skolk från i tisdags
då jag missade lektionen för jag var på linden. (hur jävla snällt är det? fuck lindenskolan)
på linden var det inte alls kul. blev deprimerad bara av tanken, och när jag kom dit blev det inte bättre av att alla stirrar, jag fick inte upp dörren till matsalen och sen snubblar jag. vi fick tråkiga klassrum. men jag tror dock klassen är okej.
mariefred sessions kom ut idag. det är en fin skiva, påminner ganska mycket om kent i vissa låtar. känns bra.
dock kunde den vairt bättre, eller vad tycker ni? chris brown har också kommit ut med nytt. kanske ska lyssna
igenom det och plugga lite. även fast jag inte alls har lust.
/s

min klasslista. alltså, fråga mig inte ens varför jag rita ett får, för det är ett får även fast ni inte ser det,
men jag har en tendens att göra sånt.
och förresten, varför det långa klassnamnet? räckte det inte med typ EK2a eller?

Kommentarer
Postat av: järnspöken

jag tycker också Mariefred sessions kunde varit bättre. Dock älskar jag Stains. Are you leaving är kanon och When it's rain eller vad den heter är också rätt gr8 liksom. Men dom andra är inte så speciella.



GÖLLIGT FÅÅÅR :D

2011-03-23 @ 21:48:55
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0