tar ännu en bild.

eftersom jag inte har nått att plugga idag har jag gjort andra saker.
jag har kollat mycket på scrubs. lekt med webcamen, resultatet ser ni ju.
drömt mig bort om ett liv med tandställning. utan att behöva spänna käften och ha ont hela tiden.
eller se ut som ett mongo varje gång jag slappnar av.

jag har även rådiggat med Eric saade, måste ju kunna låten litesådär iallafall.
kände mig dock väligt töntig när jag satt där, sjöng och dansade om att vara populär,
så jag bytte till oh my god! och körde over serius-looken istället. kul va?

dock var det väldigt tråkigt så jag blev lite fjortis,
och med mitt hår just nu (som får mig att se ut som ett penntroll) tycker jag resultatet blev ganska fult.
försökte mig på att höja ena ögonbrynet, ph 2, och det går framåt. (uppåt?) eller så vrider jag på huvudet.

ja, det är ungefär det här jag sysslar med på vardagar när jag inte pluggar, tränar eller går i skolan.
på helgerna töntar jag mig med mina vänner, oftast framför en kamera, så det är inte så stor skillnad kanske.
jag har ett kul liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0