söndag.

jag har haft fullt upp hela helgen.
var som sagt och tränade igår, sen var i på stan till runt 4, hem och måla klart min vägg. ut till morjanå och kolla på mello med Issa, Janni och Freddi. riktigt skönt att Eric Saade vann och inte Sanna! don't ya think? hoppas bara eric kvalar nu.
idag har jag varit på trolldal och kollat på maskeradhoppning. ganska tråkigt, haha men det dög. janni hotade med att lära mig hoppa i sommar. usch och fy.
nu snart ska jag väl börja plugga. har för mycket plugg nu, sen ska jag hem till pappa. skola imorgon.
sen på tisdag kommer erik hassles EP (eller miniskiva) ut, gjord av bland annat Jocke Berg och Martin Sköld! åhåå, det blir bra. på tisdag var det sen 16 år sen debutskivan kom ut. hihi.
/s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0