så glöm bort mig är du snäll, inget kan gå fel.

.film- Top Gun
..bok- Harry Potter typ?
..mat- hm, svårt att välja mat! men mackaroner förfan.
..band/artist- KENT! mest självklara på hela listan.
..låt- 747, med kent ja.
..citat- finns många. mina tre favoriter är nog endå;
(första från topgun, och dom andra två skrivna av herr berg, inte så svårt att lista ut)
your ego is writing checks your body can't cash
du är värd att dö för
Grâce à toi à nouveau je respire (tack vare dig andas jag på nytt, betyder det)
..årstid- SOMMMMMMMAR.
..plats- hemma, i tråkiga kholm som jag eg tkr väldigt mkt om.
..stad- helsingborg! (jag vägrar säga katrineholm)
..minne- jag vet inte. finns så många bra. men sommaren'10 är jävligt bra.
..namn- max. hur gulligt är inte det?
..klädesplagg- sommarkläderna och shortsen. gladiator skorna.
..ämne- matte, helt klart.
..skämt- det var en gång två elefanter som var ute och flög. då sa den ena- vet du, jag har en grön tandborste.
..parfym- paris hilton, cancan.
..tillfälle- i min säng, med kents musik i öronen. eller sommar i morjanå med mina joffingar.
..sysselsättning- sova. endå sover jag aldrig? äta också. love i
t.
FAVORITER
..film- Top Gun
..bok- stenboken ♥ fast nä, jag läser inte böcker.
..mat- allt med bea-sås. fan vad hungrig jag är.
..band/artist- kent, såklart!
..låt- 747, hihi.
..citat-
du är värd att dö för
Grâce à toi à nouveau je respire
..årstid- summer.
..plats- hemma, eller med människor jag tycker om, anywhere.
..stad- helsingborg.
..minne- jag har många fina, men inget favorit just nu.
..namn- max, felix.
..klädesplagg- gladiatorklackarna, jeansshortsen och min randiga magtröja.
..ämne- matte A. ahtjaaa.
..skämt- det var en gång två elefanter som var ute och flög. då sa den ena- vet du, jag har en grön tandborste.
..parfym- can can.
..tillfälle- när allt bara flyter på, det är sommar och allt är så fucking perfekt och oförstörbart.
..sysselsättning- vara med människorna jag tycker bäst om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0