du & jag mot ensamheten.

åhförihelvete. jag har ont i magen.
jag och blueyee tränade core, och eftersom jag var hemma fyra från skolan så slängde jag i mig maten (och glass, hihi) och drog ner. det var ju inte så jobbigt egentligen. bara magövningarna. har fortfarande inte tränat upp mag/ryggmusklerna sen min operation, i september, hehe. nu är jag iallafall hemma. har inget att plugga, hoppas jag. vet inte direkt hur vi ligger till i sam. INTRESSANT.
nä, detta duger inte. ska ner, duscha, äta. sen sängen, lyssna på lite musik. sova.
upp sju imorgon, för spanska. torsdagar suger så jävla hårt.
okej, jag har matteprov imorgon. jävla helvete.
/s

känner mig lite sähär, ja. stökig alltså. fin jämföring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0